Гумотканинна конвеєрна стрічка загального призначення - це складний багатошаровий виріб кінцевої довжини з плоскою поверхнею, який є основним елементом конвеєрів з плоскими або жолобчастим опорами для роликів, призначений для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів, які не потребують особливих властивостей гумових обкладок, в діапазонах температур навколишнього повітря від -45°С до + 60°С.
Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення потрібна для транспортування вантажів на конвеєрних лініях з плоскими або жолобчастим опорами роликів. Залежно від типу стрічки, може використовуватися для переміщення сипучих, кускових або штучних вантажів різних розмірів, в умовах різної складності.
Класи використовуваної гуми для верхньої робочої, нижній неробочій поверхні та гумових бортів призначені для експлуатації в діапазонах температур, що не перевищують зазначені, а також не допускається контакт з активними хімічними речовинами, в тому числі: лугами, кислотами; маслами та бензином різних марок.
Дана стрічка застосовується практично у всіх галузях промисловості та сільського господарства, в умовах, які не передбачають контакт зовнішніх обкладок з речовинами, які вступають в реакцію з і звичайною гумою.
Стрічка складається з верхньої робочої, нижньої неробочої обкладинок (крім типів: 3, 4), а також з багатошарового тканинного каркаса (тип 4 може мати один тканинний шар), можуть мати гумові борти (ГБ) або поставлятися без них (нарізні борти - НБ).
Залежно від типу стрічки, обкладки можуть бути виготовлені з гум різних класів: А, Б, І, С, застосування яких визначається видами та розмірами вантажів, що транспортуються.
Тканинний каркас стрічок загального призначення складається від 1 (тип 4) до 8 шарів синтетичних або комбінованих ниток, що мають різні характеристики міцності на розрив.
Незалежно від типів транспортерних гумотканинних стрічок загального призначення їх допустимі експлуатаційні діапазони температури навколишнього повітря складають від -45°С до +60°С.
Застосовується для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: руд чорних і кольорових металів, міцних гірських порід з розміром шматків до 500 мм, а також колод з діаметром до 900 мм в дуже важких умовах експлуатації.
Тяговий каркас містить декілька шарів тканини, що складається з синтетичних ниток з поздовжньою міцністю на розрив від 300 до 630 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу А, Б. Мають захисну прокладку під робочою гумовою обкладкою з тканини, що забезпечує номінальну міцність по основі та утку не менше 200 або 300 Н/мм.
Застосовується у важких умовах експлуатації для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: вапняку, доломіту шматками розміром до 500 мм, руд чорних і кольорових металів шматками до 350 мм та інших великих кускових матеріалів; колод діаметром до 900 мм.
Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 630 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу А, Б. Мають захисну прокладку під робочою гумовою обкладкою з тканини з номінальною міцністю по основі та утку 200 Н/мм або брекерну прокладку з номінальною міцністю по основі не менше 40 Н/мм і по утку не менше 100 Н/мм
Застосовується при середніх умовах експлуатації для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: руд чорних і кольорових металів, міцних гірських порід шматками до 100 мм; вапняку, доломіту, коксу, агломерату, шихти, рудних концентратів та інших високоабразивних та абразивних матеріалів з розмірами шматків до 150 мм.
Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 630 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу А, І, Б.
Застосовується при середніх умовах експлуатації для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: вугілля рядового, глини, цементу, м'яких порід та інших комбінованих малоабразивних матеріалів з розмірами шматків до 150 мм.
Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 500 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу І, Б.
Застосовується при легких умовах експлуатації для транспортування сипучих неабразивних або малообразивних вантажів, в тому числі продуктів сільського господарства, пакетованих і штучних матеріалів.
Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 500 Н/мм або комбінованих (поліефір\бавовна) з міцністю на розрив по основі 55 Н/мм Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гум класу І, Б.
Застосовується при легких умовах експлуатації для транспортування сипучих неабразивних або малообразивних вантажів, в тому числі продуктів сільського господарства, пакетованих і штучних матеріалів.
Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі 100 Н/мм або комбінованих (поліефір\бавовна) з міцністю на розрив по основі 55 Н/мм Верхня робоча обкладка може бути виготовлена з гуми класу І, Б. Нижня неробоча обкладка відсутня.
Застосовується при легких умовах експлуатації для транспортування сипучих неабразивних або малообразивних вантажів, в тому числі продуктів сільського господарства, пакетованих і штучних матеріалів на конвеєрах із суцільним опорним настилом.
Тяговий каркас складається з одного або двох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі 100 Н/мм або комбінованих (поліефір\бавовна) з міцністю на розрив по основі 55 Н/мм. Верхня робоча обкладка може бути виготовлена з гуми класу І, Б, С. Нижня неробоча обкладка відсутня.
Гумотканинні стрічки загального призначення виготовляють шириною: 100, 200, 300, 400, 500, 600, 650, 700, 750, 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1400, 1600, 1800, 2000, 2250, 2500, 2750, 3000 мм.
Синтетичні тканини з основою та утком з поліамідних ниток. Такі тканини мають такі позначення: ТК-400, ТК-300-2, ТК-200-2, ТК-100.
Тканини з основою з поліефірних ниток, з утком з поліамідних ниток. Такі тканини мають такі позначення: ЕР-630, ЕР-500, ТЛК-500, ЕР-450, ЕР-400, ТЛК-400-2, ЕР-315, ТЛК-315, ТЛК-315-2, ТЛК-300- 2, ЕР-250, ТЛК-250, ЕР-200, ТЛК-200.
Комбіновані тканини, основа та уток яких складається з поліефірних і бавовняних ниток: БКНЛ-65, БКНЛ-65-2.
У всіх типах тканини числове значення є номінальною міцністю при розтягуванні тягової прокладки по основі та вимірюється в Ньютонах на міліметр (Н/мм), крім тканин БКНЛ-65, БКНЛ-65-2, номінальна міцність при розтягуванні тягової прокладки по основі яких становить 55 (Н/мм).
Маркування на стрічку наноситься кожні 10-20 метрів і обов'язково містить відомості про тип і підтип стрічки, дату виготовлення, тип застосовуваної тканини, клас використовуваної гуми, наявність або відсутність гумового борту, кількості тканинних прокладок, товщині верхнього і нижнього робочого і неробочого гумового покриття, ширині стрічки та логотипі фірми-виробника
270 грн/м.п. | |
390 грн/м.п. | |
390 грн/м.п. | |
67 грн/м.п. | |
134 грн/м.п. | |
300 грн/м.п. | |
203 грн/м.п. | |
74 грн/м.п. | |
74 грн/м.п. | |
374 грн/м.п. | |