Гумотканинні конвеєрні стрічки загального призначення

Що таке гумотканинна конвеєрна стрічка загального призначення

Гумотканинна конвеєрна стрічка загального призначення - це складний багатошаровий виріб кінцевої довжини з плоскою поверхнею, який є основним елементом конвеєрів з плоскими або жолобчастим опорами для роликів, призначений для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів, які не потребують особливих властивостей гумових обкладок, в діапазонах температур навколишнього повітря від -45°С до + 60°С.

Для чого потрібна гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення

Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення потрібна для транспортування вантажів на конвеєрних лініях з плоскими або жолобчастим опорами роликів. Залежно від типу стрічки, може використовуватися для переміщення сипучих, кускових або штучних вантажів різних розмірів, в умовах різної складності.

Класи використовуваної гуми для верхньої робочої, нижній неробочій поверхні та гумових бортів призначені для експлуатації в діапазонах температур, що не перевищують зазначені, а також не допускається контакт з активними хімічними речовинами, в тому числі: лугами, кислотами; маслами та бензином різних марок.

Де застосовується гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення

Дана стрічка застосовується практично у всіх галузях промисловості та сільського господарства, в умовах, які не передбачають контакт зовнішніх обкладок з речовинами, які вступають в реакцію з і звичайною гумою.

Особливості конструкції тканинних гумових стрічок загального призначення

Стрічка складається з верхньої робочої, нижньої неробочої обкладинок (крім типів: 3, 4), а також з багатошарового тканинного каркаса (тип 4 може мати один тканинний шар), можуть мати гумові борти (ГБ) або поставлятися без них (нарізні борти - НБ).

Залежно від типу стрічки, обкладки можуть бути виготовлені з гум різних класів: А, Б, І, С, застосування яких визначається видами та розмірами вантажів, що транспортуються.

Тканинний каркас стрічок загального призначення складається від 1 (тип 4) до 8 шарів синтетичних або комбінованих ниток, що мають різні характеристики міцності на розрив.

Типи та області застосування гумотканинних транспортерних стрічок загального призначення

Незалежно від типів транспортерних гумотканинних стрічок загального призначення їх допустимі експлуатаційні діапазони температури навколишнього повітря складають від -45°С до +60°С.

Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення тип 1.1

Застосовується для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: руд чорних і кольорових металів, міцних гірських порід з розміром шматків до 500 мм, а також колод з діаметром до 900 мм в дуже важких умовах експлуатації.

Тяговий каркас містить декілька шарів тканини, що складається з синтетичних ниток з поздовжньою міцністю на розрив від 300 до 630 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу А, Б. Мають захисну прокладку під робочою гумовою обкладкою з тканини, що забезпечує номінальну міцність по основі та утку не менше 200 або 300 Н/мм.

Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення тип 1.2

Застосовується у важких умовах експлуатації для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: вапняку, доломіту шматками розміром до 500 мм, руд чорних і кольорових металів шматками до 350 мм та інших великих кускових матеріалів; колод діаметром до 900 мм.

Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 630 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу А, Б. Мають захисну прокладку під робочою гумовою обкладкою з тканини з номінальною міцністю по основі та утку 200 Н/мм або брекерну прокладку з номінальною міцністю по основі не менше 40 Н/мм і по утку не менше 100 Н/мм

Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення тип 2.1

Застосовується при середніх умовах експлуатації для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: руд чорних і кольорових металів, міцних гірських порід шматками до 100 мм; вапняку, доломіту, коксу, агломерату, шихти, рудних концентратів та інших високоабразивних та абразивних матеріалів з розмірами шматків до 150 мм.

Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 630 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу А, І, Б.

Гумова транспортерна стрічка загального призначення тип 2.1

Застосовується при середніх умовах експлуатації для транспортування сипучих, кускових і штучних вантажів: вугілля рядового, глини, цементу, м'яких порід та інших комбінованих малоабразивних матеріалів з розмірами шматків до 150 мм.

Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 500 Н/мм. Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гуми класу І, Б.

Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення тип 2Л

Застосовується при легких умовах експлуатації для транспортування сипучих неабразивних або малообразивних вантажів, в тому числі продуктів сільського господарства, пакетованих і штучних матеріалів.

Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі від 200 до 500 Н/мм або комбінованих (поліефір\бавовна) з міцністю на розрив по основі 55 Н/мм Верхня робоча і нижня неробоча обкладки можуть бути виготовлені з гум класу І, Б.

Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення тип 3

Застосовується при легких умовах експлуатації для транспортування сипучих неабразивних або малообразивних вантажів, в тому числі продуктів сільського господарства, пакетованих і штучних матеріалів.

Тяговий каркас складається з декількох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі 100 Н/мм або комбінованих (поліефір\бавовна) з міцністю на розрив по основі 55 Н/мм Верхня робоча обкладка може бути виготовлена з гуми класу І, Б. Нижня неробоча обкладка відсутня.

Гумотканинна транспортерна стрічка загального призначення тип 4

Застосовується при легких умовах експлуатації для транспортування сипучих неабразивних або малообразивних вантажів, в тому числі продуктів сільського господарства, пакетованих і штучних матеріалів на конвеєрах із суцільним опорним настилом.

Тяговий каркас складається з одного або двох шарів тканини на основі синтетичних ниток з міцністю на розрив по основі 100 Н/мм або комбінованих (поліефір\бавовна) з міцністю на розрив по основі 55 Н/мм. Верхня робоча обкладка може бути виготовлена з гуми класу І, Б, С. Нижня неробоча обкладка відсутня.

Якої ширини бувають транспортерні гумотканинні стрічки загального призначення

Гумотканинні стрічки загального призначення виготовляють шириною: 100, 200, 300, 400, 500, 600, 650, 700, 750, 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1400, 1600, 1800, 2000, 2250, 2500, 2750, 3000 мм.

Типи тканин, що застосовуються в тяговому каркасі гумотканинних конвеєрних стрічок загального призначення

Синтетичні тканини з основою та утком з поліамідних ниток. Такі тканини мають такі позначення: ТК-400, ТК-300-2, ТК-200-2, ТК-100.

Тканини з основою з поліефірних ниток, з утком з поліамідних ниток. Такі тканини мають такі позначення: ЕР-630, ЕР-500, ТЛК-500, ЕР-450, ЕР-400, ТЛК-400-2, ЕР-315, ТЛК-315, ТЛК-315-2, ТЛК-300- 2, ЕР-250, ТЛК-250, ЕР-200, ТЛК-200.

Комбіновані тканини, основа та уток яких складається з поліефірних і бавовняних ниток: БКНЛ-65, БКНЛ-65-2.

У всіх типах тканини числове значення є номінальною міцністю при розтягуванні тягової прокладки по основі та вимірюється в Ньютонах на міліметр (Н/мм), крім тканин БКНЛ-65, БКНЛ-65-2, номінальна міцність при розтягуванні тягової прокладки по основі яких становить 55 (Н/мм).

Розшифровка позначення гумотканинних стрічок загального призначення

Маркування гумотканинної транспортерної стрічки загального призначення

Маркування на стрічку наноситься кожні 10-20 метрів і обов'язково містить відомості про тип і підтип стрічки, дату виготовлення, тип застосовуваної тканини, клас використовуваної гуми, наявність або відсутність гумового борту, кількості тканинних прокладок, товщині верхнього і нижнього робочого і неробочого гумового покриття, ширині стрічки та логотипі фірми-виробника

Розрахункова маса одного квадратного метра стрічки гумотканинної

Стандарти ГОСТ 20-85, 20-2018 і DIN 22102 по гумотканинним стрічкам


Мы рекомендуємо

Наші покупці найчастіше обирають
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б\в 400х3 мм 1 клас
270 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б/в 400х12 мм 1 клас
390 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б\в 100х3 мм 1 клас
67 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б/в 400х13 мм 1 клас
390 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б/в 400х4 мм 1 клас
300 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б/в 200х3 мм 1 клас
134 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б\в 300х3 мм 1 клас
203 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б/в 100х8 мм 1 клас
74 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б/в 100х4 мм 1 клас
74 грн/м.п.
ТОП
В наявності
Гумотканинна стрічка Б/В Транспортерна гумотканинна стрічка Matador б/в 500х5 мм 1 клас
374 грн/м.п.

Замовити консультацію

Ми вам зателефонуємо протягом 15 хвилин